11. jan. 2011

første møte med slik wire

endelig fikk jeg wiren jeg bestillte fra Aud :)
Jeg var litt usikker på hvor mye den tålte , men jeg har laget ett armbånd og revet godt i det . Ser ut til at det holder bra ! :)
( jeg kjøpte en som var for tynn en gang og perlene ( ca 40 stk ) fooor ut på gulvet. kjempe gøy! Hehe


 Slik har jeg låst den :)  med en sånn glemme sak
 klemme den sammen med klemmesaken :)
 Ikke alltid så lett å beregne avstanden :P haha..  Øvelse gjør mester
 Andre forsøk :) Da fikk jeg løkken mye mindre iallefall :)
Gjør jeg det riktig ? =) hehe..

3 kommentarer:

  1. Det finnes perler til å ha over klemmeperlene. Ser finere ut.

    SvarSlett
  2. ja de er ikke så pene når de er helt flate .. hehe..
    skal kjøpe en slik pakke !! :)

    takk for tipset :) du er alltid så snill og positiv du ! :)

    SvarSlett