4. jan. 2011

pakke pakke pakke pakke

jeg fikk 4 pakker i dag !! :D hurra..

Godt nyttår ! 

Jeg har ikke blogget på noen dager nå . Jeg har vært å besøkt familien til samboeren min , de bor i oslo. 
  jeg har kost meg masse :) 
Fikk tatt en aketur med lillesøsteren hans også <3 !  Det var veldig gøy selv om det endte med knall og fall  hehe

Jul og nyttår har vært fantastisk i år synes jeg :) Fått masse tid sammen med familien :) 

Har dere hatt en fin jul ? 

her er iallefall noen bilder av alle pakkene mine :)

 SWAROVSKI  <3  åh så fine de er ! :)  Skal garantert bestille mer fra firemountain!!!! 
 100 søte organza poser :)  

 Fra pedersen :)

 haha..  hvor skal jeg begynne ?!? 
 nærbilder av noen Swarovskier :) 
Elsker denne grønnfargen !!! :D 


Vel , da er det tid for litt perling synes jeg ! :) 

Blogger nok litt senere også :) 

2 kommentarer:

  1. For et hærlig innlegg!!! Så mye fint. Posene er bare nydelige.

    Fama

    SvarSlett
  2. takk !! :D ble helt galen , visste ikke hvor jeg skulle starte :P hehe..

    ja de var kjempe fine ! Fikk de super billig ! :D

    SvarSlett