24. jan. 2011

Slik gikk det i helgen :

Vel , da er det mandag og jeg har hatt en travel helg! 
Fredag var det opp tidlig , reise inn på senteret hvor jeg skulle ha stand og rigge til :) Fikk heldigvis hjelp av snille mamma og pappa .  
Det var lite folk i starten på fredagen så jeg fikk laget noen nye smykker. Og fikk pratet med koselige mennesker :) tok seg opp i 3-5 tiden.  

Det var skummelt å stå der alene , men det gikk jo kjempe fint. Fikk masse fine tilbakemeldinger , fikk solgt en hel del og koste meg :)

Lørdagen var det opp tidlig ( igjen ) og sette på plass. Rolig start men det kom folk i 1 tiden ca. Og da kom det masse folk ! :) Min gode venninne Elisabeth ( som var med på sist stand også )  kom og sto med meg i mange timer. Hun er så snill!!  <3 <3 

Og når jeg kom hjem fikk jeg kjempe god middag av samboeren min. Deilig grillet indrefilet , ris , chilistekt mais og ett glass hvitvin  <3 

Her er bilder av bordet mitt. Bildene ble ikke fine , men man ser nå oppsettet :P hehe




Søndagen skulle jeg blogge , men måtte lese matte. Vi hadde prøve i dag ( mandag ) , og fyyy søren den var tøff !!  Spent på resultatet. 
Jeg satt fra 8.15 søndags morgen og utover hele dagen med litt pauser :) 

Dette er hva jeg fikk solgt  : 
12 par  Øredobber
 4   Halskjeder
 12  armbånd

Hmm.. såg litt lite ut når jeg skrev det ned slik , men det ble cash i boksen(nesten 3000) og jeg fikk mange nye kunder !  :D



                             Og jeg turde !!!   hehe..    jeg klarte det !   Er fornøyd jeg   :)

2 kommentarer:

  1. Men dette er vel bra salg, spesielt med tanke på at vi er ferdig med jula.

    Hilsen Fama

    SvarSlett
  2. jada , så absolutt !! :)

    Den stoooore frykten min var jo å ikke få solgt noe som helst.. hehe.. ble såå glad når jeg fikk første salget.. :)

    Fikk solgt to Swarovski armbånd og ett Swarovski halskjede også.. :D så det må jeg lage mere av. Også mer i gull.. Det ville de voksne fruene ha :)

    SvarSlett