16. jan. 2011

Mitt nye stativ + helgen min

Her er det nye stativet mitt :) 
Jeg likte det kjempe godt og skulle ønske jeg bestilte to ! hehe
I går laget jeg litt små hverdags øredobber men tok ikke bilde av hver enkelt. 
Men her er stativet med mange av de nye øredobbene samt noen søte engler :) 
Nå gleder jeg meg skikkelig til standen 21 og 22 januar :) 




Dårlig bilde , men det får så være :P Laget ett slikt i går også . Langt halskjede . 

Ellers i helgen har vi feiret mormor sin 80 års dag og det var kjempe koselig . Hele familien var der og vi spiste god mat , og koste oss .
Også har vi kjøpt en kombi maskin så nå får vi tørket litt klær i blant. Deilig!!  :D  Litt dumt  å fylle stuen med klesstativer når leiligheten er så liten .. hehe.. 
Og i dag har jeg vært på besøk hos Elisabeth , vi har spist nachos og masse godis og bare tytt hull i hodet på hverandre :) <3 
jeg sto faktisk opp tidlig i dag ( en søndag!! ) for å gjøre matte og ble veldig fornøyd , jeg fikk gjort masse og er meget godt forberedt til i morgen. :)

Nå er jeg trøtt og i morgen er det skole igjen :)  Natta

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar