2. apr. 2011

tittei

  
Har ikke blogget på en stund og har fått noen mld hvor folk spørr om alt er ok :) Det synes jeg er koselig ! :) 
Alt er toppers , har jobbet med matten så mye i det siste at jeg har ikke hatt tid til noe annet. Ble ferdig på fredag og det var deilig det.. ! :)  Så nå er jeg spent på resultatet. 

Ellers så har jeg kjøpt meg nye bokser som jeg tenkte å lage system av da..  Har begynt å få ganske masse perler og deler og det er ikke enkelt å holde orden på det ..  Så nå prøver jeg meg med noen slike : 
 Ser ut som fiskeboks , men veldig praktisk. Kostet 99 kroner så det var ikke så ille :) 
Også er de enkle å ta med seg :)
 På toppen er det ett stort rom. Og for å vise det så tenkte jeg der og da at det var kjempe lurt å legge hånden oppi , men det så bare rart ut :P hehe
 Også er det fire slike inni :) 
Var det ikke ett proft bilde dette dere ? høhøhø
Namnam.. Siden jeg har jobbet så hardt i det siste , synes jeg vi kunne kose oss litt ekstra i går og da fant jeg denne herligheten i butikken. Ropte på meg gjorde den..  
mmmmmmmmm..    

Også holder jeg på med bestillingen på firemountain og det var ikke bare bare !!! Så mye å velge mellom jo ! 
Begynte med å legge til "alt" jeg ville ha i går også ble det på 7000 kroner , så da måtte jeg fjerne litt .. hihi
Det jeg synes er vanskeligst er å finne lenke som er fin. Ikke lett med sånne små mål. 
Hadde også tenkt å kjøpe litt sølvlenke , men tror det får vente til neste gang. Har noen her hjemme også .
Også har jeg lyst å kjøpe store pakker med Swarovski , men 
blir så dyrt om jeg skal kjøpe alle jeg vil ha :P hehe.. 
Så om noen leser dette og vil dele 144 pakninger med Swarovski rund (5000) i ulike farger 
så skrik ut =o)  

Men nå skal vi ut en tur , by-lørdag i sentrum i dag så skal visst være masse gøy og tilbud :) 

Ha en fin helg alle sammen ! 

Cathrine

1 kommentar: