26. mars 2011

Slik gikk det på standen min

Da er jeg kommet hjem fra standen som jeg hadde i dag på øyrane torg. Dagen i dag har vært veldig fin. Fikk nesten ikke sove natt til i dag så jeg var dautrøtt når jeg sto opp. Og jeg kjenner det godt på kroppen nå , spesielt nakken min .. hehe..

MEN , salget gikk strålende , masse hyggelige mennesker og god stemning. Elsker at folk kommer bort å synes smykkene mine er fine og prater m meg :) Det liker jeg ! :)   Gikk nesten tom for halskjeder .. hehe..   har fire sorte byster og når det ene ble solgt , hang jeg på ett nytt også plutselig hadde jeg ikke flere..  hva!? hehe..       så jeg gleder meg til fellesbestillingen fra FM.

Var en super søt liten jente som ville kjøpe noen øredobber for alt hun hadde. Og det var 4 små tyggis..  hehe..
ååååh , hun var så søt !   Var sikkert rundt 5 år. Hun fikk noen mynt av pappaen da , så hadde hun 15 kroner.
Hun fikk ett par rosa sommerfugle øredobber til 15 kroner.  huff , men hun var så søt og snill at det får gå ;)

Ellers så var det veldig koselig at mamma og pappa tok turen ut dit ( er en ganske lang kjøretur for de )  og morfar kom en tur , kjøpte en deilig baguette til meg også  namnam   , også kom en tidligere kollega og venn av mine foreldre og meg en tur . Han hadde med seg kjæresten sin som jeg ikke hadde truffet før , de har nettopp forlovet seg og fått en liten prinsesse også har han fått to søte bonusbarn også :)

Og nå koser jeg med med litt blogging og vin , mens min kjære lager goood indrefilet med masse godt til :) Namnam..   deilig helg !

Håper alle andre også har en fin helg ! :)

Klem Klem

1 kommentar:

  1. Å så bra da. Håper du fikk inn masse peng til å kjøpe masse nye fine perler for:)

    SvarSlett