23. apr. 2011

Bilderas fra påsken


Har ikke blogget på en stund nå jeg gitt!   Så det blir vel mer ett bilderas tenker jeg :) 
Her er noen bilder av muffinsene og mini muffinsene jeg laget til søte menneskene som feiret bursdagen min her med meg på fredag <3 Herlig kveld.  


 Stooooore cupcakes  ! mmm 
 Mini cupcakes ( stooor hit ! )  

 Så reiste vi til oslo for å overraske søsteren til aksel på bursdagen hennes.. og gjett om hun ble overrasket og glad da!?!  :)  det var en laaang kjøretur ( 8 timer ) men verdt det <3 Vi var i oslo fra søndag til torsdag.. Kjempe koslig :) 
 Søte pusen ! 

 Tok en liten harrytur til sverige vi ;) Og der traff vi på en afghansk mynde.. fin !?!? :D 
 HAHAHA!   vi matchet..   Vi kjøpte hver sin genser på forskjellig butikk og når jeg tok på meg min noen timer senere så vi at vi matchet..   klissete !   søtt <3 hehe
 Lille pus på eventyr :)
 Rakk heldigvis ikke å komme seg helt oppå taket.. 
 haha.. namnam
 g på vei hjem fra oslo så jeg LAMAER ! vi måtte stoppe og gå tilbake..   Helledussen så fine ! :) 
 Lokket med litt grønt gress fra andre siden ;) 
 Likte å bli klappet , men ikke på hodet.. 
 Den lå seg ned som en katt som ville bli klappet .. haha.. hysterisk! 
 Jeg er litt skeptisk. Husker en ble spyttet på av en lama når jeg var liten. hehe.. ( men det gjør det bare om de er sint eller føler seg truet ) 
Kjøpte litt fullkornsspaghetti på tilbud i sverige vi.. namnam.. 

Skal lage ett nytt innlegg om pakken min fra FM også..  så blir det ikke for masse bilder på ett innlegg ;) hehe

Cathrine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar