16. feb. 2011

Bilderas 16 februar

Nå er det en stund siden jeg har blogget skikkelig , så her kommer det litt bilder. Jeg bruker mase tid på skolen og skolearbeid for tiden , men fikk perlet litt i helgen som var :)  I morgen er jeg ferdig med prøven jeg jobber til , og etter det blir det rolig noen dager , så da skal jeg ta fram perlesakene litt :D  Gleder meg !

Lagde masse fint til mammaen min i helgen da <3  Vi var ute hos mamma og pappa på morsdagen og koste oss med god mat og kake <3  Og hun ble veldig glad for alt hun fikk. Hun fikk også fine tulipaner og en genser :)

Her kommer litt bilder :

 Enkle men pene øredobber er alltid greit å ha :)
 Noen i sølv .
 Hamra gull ring med sort perle under. Likte disse kjempe godt så de havner i min egen samling ;)
 Hamra oval ring med lyseblå perle under. Med klips  til mamma
 Slik ser de ut forfra


 Øredobber med gull perler og en blå Swarovski inni og under. Elsket hvordan disse fargene ble sammen !
Halskjede med sommerfugl og noen perler.
 Denne blå fargen ble jeg veldig glad i ! Den er lit mørkere i virkeligheten enn den ser ut til på bildet.

 Noen klaseøredobber :)
 også MÅTTE jeg bare legge ved bilder av de super søte morsomme eggeholderne vi fikk av mamma ! :)
Hehe , en blå til aksel og en rosa til meg :D
Også kan man ha salt oppi capsen . :)
Hehe , var de ikke søte ?

Cathrine

6 kommentarer:

  1. ¨Så mye fint! Er helt enig i at de blå og gullfargede perlene passer supergodt sammen.

    I dag fikk jeg den pakken jeg snakket om tidligere. Jeg er veldig fornøyd med varene. Jeg synes det har vært vanskelig å finne fine og sterke lenker til en brukbar pris. Jeg kjøpte økonomipakken (5m, kr99). På bildet ser lenken litt grov ut, men den er nydelig. Har forsøkt å dra kraftig for å teste kvaliteten og den holder som bare det. Denne kommer jeg nok til å kjøpe flere ganger. Stardustperler på tilbud (10stk for 5kr) synes jeg også er mye finere enn på bilde. Det samme gjelder gull bamsecharm (6stk. kr.14,50). Så kjøpte jeg memorywire for første gang. Både halssmykke og armbånd synes jeg virker litt små til mange voksne men kanskje skal det vare slik. Skal bestille memorywire hos Auds for å sammenligne, når hun åpner februarsalgetsalget i natt. Vel - dette kan bli ei dyr natt...

    SvarSlett
  2. Takk fama :D Alltid så koselig å få tilbakemeldinger fra deg !

    Aha , så godt du var fornøyd da!!! ja det var absolutt en grei pris på kjedet da. :) Tenkte å bestille litt fra den beadaholiq siden en dag neste uke :) Se hvordan de er :)

    Når jeg lager memorywire armbånd så tar jeg ca en og en halv runde , litt mindre .Lager en løkke på ene siden , tar på lås og så perler.
    http://raasmykkerbutikk.blogspot.com/2011/01/sett-med-swarovski-perler.html feks slik .

    Ja , jeg har lyst å handle litt jeg også ;) litt.. hihi

    SvarSlett
  3. Så mye fint! Eggholderene var supersøte.

    Jeg har lagd klar bestilling hos Aud, elsker salg!!!

    SvarSlett
  4. Takk :) :) ja , skikkelig søte :D Lo godt når jeg åpnet de .. hehe


    Ja hvem gjør ikke , sukk , man kan jo kjøpe myyye mer da :D hun får det travelt hun Aud nå tipper jeg !! :D

    SvarSlett
  5. Hei og takk for komentar på bloggen min.Fine smykker du lager.Moren din er heldig.Hjertene på bloggen er av tre.Fikk dem fra "sjefen min".Ligger til salgs på sjampisbaren i Drøbak.God helg ti deg.

    SvarSlett
  6. Takk for det ebba :D
    aha , de var veldig flotte !! Får ta en titt om jeg plutselig skulle befinne meg i Drøbak ;) hehe
    til deg også :)

    SvarSlett