11. sep. 2011

Markedsdag på øyrane torg

Da har vi kommet hjem fra søndagsmarkedet . For en dag , kan jeg vel starte med å si !
Når jeg sto opp så tordnet det og høljet ned. Men ut skulle vi jo . Kledde godt på meg og hadde med meg masse ekstra klær ( ja jeg er en frysepinne delux) 
Vi strevde noe grusomt i starten med å få sikret teltet .(veldig mildt sagt) Trodde 5 kilo til hver fot ville gjøre susen men neida.. vi sto midt på plassen og fikk kjempe problemer. Var på nippet til å gi opp når teltet knakk inni.. Man lærer så lenge man lever !   og godt er det  ! 

Men min super snille samboe fikset på og var der med meg i 8 timer. Jeg er heldig som har en så snill og støttende kjæreste <3

Smykkene fløy av gårde og vi måtte bære inn og ut ene bordet etter opphold/regn . SÅ det var litt komisk egentlig. Vi ler godt av det nå :o) 
Også takk til søte venner og familie som kom å hilste på <3 Dere er herlige alle sammen <3 <3 

Vi fikk "låne" noen skruer og fikk skrudd ene foten nedi asfalten og bandt fast tau i bordene og biler. hehe.. 
Så kom det litt folk når vi hadde fått alt på plass , så litt mer og plutselig så var det ett kjempe kjekt marked ! 
Fikk hilst på masse hyggelige mennesker , delt ut maaaange av kortene mine og selvfølgelig noen kroner i kassen..  =o)    SOLEN tittet tilogmed innom !  Og da var det god stemning med musikk , sol og kaffi fra nabon =) 

Så alt i alt var det en kjekk dag og godt oppmøte med tanke på været, men jeg skal aaaldri stå ute på denne årstiden igjen . Hehe 

Men det ble noen nye venner og noen nye perle kroner så jeg er fornøyd =O) 


Det var en fyr på markedet som laget figurer med en motorsag live ! Sinnsykt kult.. 
motorsag kunst 

Cathrine  

6 kommentarer:

  1. Så fint at du er fornøyd med turen:) Da er alt strevet verdt det!

    SvarSlett
  2. mhm :) men kommer ikke til å melde meg på utemarked på denne tiden igjen .. hehe..

    SvarSlett
  3. Litt dramatikk i hverdagen... eller ikke hverdagen da. Moro at du fikk solgt. Men så har du mye vakkert, også.

    Hilsen Fama

    SvarSlett
  4. Takk for det fama :) ja , det var skikkelig drama også...hehe :P

    SvarSlett
  5. Ja, det ble litt mye vær! Og jeg er enig med deg, tross i bra telt, så er ikke utemarked på denne tiden av året noe å trakte etter... :o) Men det ble som med oss, som med deg... Endel salg, masse visittkort delt ut + noen betillinger. Og nye bekjentskaper. Dog var vi sliten da vi endelig kom hjem... :p Men vi tok ikke helt skrekken men neste gang blir det marked INNE... he-he. :)))

    SvarSlett
  6. hehe , godt å høre dere ikke ble skremt fra å ha flere stand da !! hehe..
    Men vi er litt galne , oss perledamer , som melder oss på utemarked i bergen i september ! halloooo? :P hehe...

    Dere hadde iallefall profftelt .. mitt knakk jo tilslutt .. :( Hehe

    Men vi er da en opplevelse rikere ;)

    SvarSlett