9. mars 2011

Hurra

Fikk mail i går om jeg hadde lyst å ha en stand på ett senter her i nærheten :) De skal ha markedsdag i mars og oktober.
Jeg sto der før jul i fjor og det var KJEMPE kjekt. Så masse hyggelige mennesker , masse liv og show som senteret hadde arrangert.
Og i fjor meldte jeg meg på kun 2-3 dager før så jeg måtte kjøpe ett lite bord på ikea . På kun 120 cm .
Denne gangen får jeg 250 til rådighet :D    pluss masse stand utstyr :)

Gleeeeeeeeder meg ..

og dere.. gjett hvor mye de skal ha da?

6 kommentarer:

  1. Kult:)

    Ehm, siden du sier det slik tror jeg at det er billigere enn vanlig, men aner ikke hva det vanligvis koster så sier halv pris!?!?!?!

    SvarSlett
  2. graaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaatis :D

    ikke verst det ? :D hehe

    SvarSlett
  3. Gratis.......misunnelig altså nå.....ok nå gikk det over

    SvarSlett
  4. gikk det over så raskt ? søren heller da !! :P
    For en student så er dette lykke kjære aud! Hehe..

    SvarSlett
  5. Tuller du?????????????? Hurra!!!!!!!!!!!!!!

    SvarSlett
  6. ja ikke sant.. hihihi.. supert ! :D Også er det veldig kjekt å stå der også da.. Masse liv og god stemning :)

    Gleeeeeeder meg !!

    SvarSlett