18. mars 2011

Herlig dag !

Ah , for en herlig dag !  :) 
Ble ferdig med prøven som jeg har gruet meg til nå i noen uker. Det gikk veldig bra , så det var deilig. 
Godt å se at det lønner seg med alle timene med regning. Motiverende!  
Jeg har bodd hos mamma og pappa de siste dagene , det er så koselig !! :)   Uansett hvor stor og voksen
man blir så er man alltid mammas lille jente :) <3 

Når jeg var ferdig med prøven gikk turen til frisøren. 
Og der ble jeg sittende leeeenge ! 3 timer 
og det bare for å farge ettervekst og ta noen striper! :/  
Men godt å få vekk etterveksten =)

Jo , kjøpte også ett par støvletter i dag . 
-60% liker vi !! de åpner klokken 10 og jeg var der 09.58 
da var de åpen , fordi det var kø kvart på 10. 
De var utsolgt for skoene , men hun bestilte inn flere :) 
Hurra ! :)  De var stiiiilige! <3

Når jeg kom hjem hadde jeg fått to pakker , 
så jeg fikk perlet litt og kost meg ! 

Men vettu hva ? Jeg er TOM for perlepinner..!  
Er det muuulig? hehe

Se så masse! :D   tok ikke bilde av alt , 
 Love Love og Love  <3
 Gullfarga charms :) 
 Sukk , disse var kjempe fine !  
 Søte forlengere med hjerte på enden :)
 Tja , hva skal jeg gjøre med disse da? hehe..  Noen ideer?
 Gullfargede perler med stoort hull. Blir fine til skinn ! 

Fikk iallefall vekk etterveksten , men skal ta litt mørkere striper nesten gang! hehe , ser de ikke på bildet. 
 Fikk også med en pose med masse godt i av mamma og pappa i dag ..All favoritt maten min!  Kunne levd på bare pepsi max, skyr og druer.. hehe.. namnam..  Og kalkunfilet er det beste pålegget 
uten tvil... nam nam 
 Kjøpte shampo og balsam hos frisøren min..   Det er jo dyrt å kjøpe slikt , men de holder mye lenger enn de man får kjøpt i butikken :) 

Nå skal jeg legge meg , så blir det en tur til mormor og morfar 
i morgen tidlig. 

Også kommer endelig min kjære hjem igjen !! :D  
<3

I morgen kommer det bilder av hva jeg har laget i dag og lager 
i morgen :) 

Cathrine



2 kommentarer:

  1. Gratulerer med vel overstått prøve! Mye perlefint her. Jeg har også handlet i dag. fra smykkeronline (noen basisvarer som wireklemmer og sterke øsken + div. fra salget) og fra hun jeg sendte deg link på i siste mail. Gleder meg til pakke. Du skal få rapport når pakkene kommer.

    Hilsen Fama

    SvarSlett
  2. Takk Takk :)

    ja , skulle gått fortere ! hehe.. tenk om man kunne trykke "bestill" også lå det i postkassen 5 min senere.. sukk.. det hadde vært noe ;)

    Ja , det må jeg få!! :)

    SvarSlett