1. des. 2010

Halskjeder


I dag har jeg prøvd å lage litt halskjeder.. 
Ble veldig fornøyd og kommer til å lage mange flere ! 
Det er  kjekt å ha øredobber og halskjeder som matcher .


Langt kjede med stort blått hjerte og hvite perler :) 
Pris : 200 ,-
Litt dårlig bilde , men her henger det masse blanke krystaller , blå krystaller og 
noen hvite perler :) 
Pris : 150,-
Langt kjede med et raa stilig hjerte i sort og blått i enden 
oppover har jeg matchet med blå og sorte perler . 
Pris : 200,-

Langt kjede med stor svart perle samt masse fint under i grønt hvitt og blanke krystaller. 

Ble kjempe fornøyd med dette smykket ! 
Pris : 250,-

Bilde av alle 4 jeg laget i dag :) 
Hva synes dere ? 

3 kommentarer:

  1. Å!! Så mye nytt og spennende du har blogget siden jeg var innom sist. Og det smykket med stor svart stein og perler i grønt og hvitt tar kaka! Virkelig lekkert.

    Hvor har du handlet?

    Hilsen Fama

    SvarSlett
  2. Så flink du er Cathrine! Har jo tatt helt av du.. Hehe.. Hjertesmykkene var kjempe nydelig!
    Åsså har du en del andre fine ting innpå her også :D
    Keep up the gooooood work flinkusen!

    Klem Becci

    SvarSlett
  3. TAKK!:D

    ble veldig fornøyd med det med sort sten på selv.
    Selve stenen fikk jeg med i en liten rotepakke , og det andre har jeg bestilt fra www.perlerogutstyr.no ( tror jeg hadde noen perler fra før )

    SvarSlett