1. aug. 2011

Nytt kjøkken for under 1000 lappen

Kjøkkenet vårt 

kjøkkenet har alltid vært fint , men jeg er ikke så glad i eik. 
Så før vi reiste til spania fikk jeg en ide om å male det. 
Var litt usikker på hvordan det ville bli , men bestemte meg for å bare hive meg i det .. 
Dro på jobb , kjøpte maling og satte i gang etter jobb. 
Det tok noen dager , men det ble KJEMPE fint. 
Skikkelig lyst og trivelig =) 

Og prisen var jo heller ikke så gæli. 
Rundt 1000 lappen og da har jeg igjen maling til listene som skal 
males når  det nye gulvet kommer på plass. 

Husk at dere kan klikke på bildene for å forstørre de :)

 Før
 Da er heftgrunningen kommet på 
 Før og etterbilde. Før bildet er tatt når jeg akkurat hadde flyttet inn så det var ikke kommet opp gardiner engang.. hehe
 Ble kjempe fornøyd . 
Kjøpte også nye håndtak for de som var der var skikkelig kjipe .. hehe
Litt stress å få de på plass fordi det ikke var helt samme avstanden som de tidligere hullene , 
men det gikk tilslutt. For en handywoman jeg er ! Hihi

 Krydderhylla , før og etter . 
Også ett bilde av hjemmelagde kakepynten som er ferdig tørket :) Søte ? 

Så nå gleder jeg meg til å sette i gang med å legge gulv. ( det tar jo aldri slutt ) 
Vi har kjøpt gulvet så det ligger hos mamma og pappaen min og roper på oss :) 
Det er mørkt laminat og det kommer til å bli såååå fint ..  åh som jeg gleder meg .. hihi 
Samboeren min og pappa  gleder seg også veldig ;) høhøhø..   <3



Cathrine 

4 kommentarer:

  1. blei kjempefint og lyst!! maling er bare supert!! vi malte en gang kjedelige fliser hvite i et lite badeværelse, ble superbra det også!!!

    SvarSlett
  2. Hei.
    Takk for skryten på ugle toalettveska mi. Må nok ha 300 pluss porto for den. Foret er lik det lyse stoffet som er på ugla. Det er ikkje lommer inni.
    Str er ca 25x25cm og bredden ca 6cm.
    Ta kontakt på mail kahedani@online.no om det er av interresse.

    SvarSlett
  3. Takk lene ! :) Ja , det er helt utrolig hva litt maling faktisk kan gjøre !
    Åh , nå gleder jeg meg så utrolig til å få på det nye gulvet.. hihi

    Klem

    SvarSlett
  4. Kari : Ja vettu , jeg MÅ faktisk bare ha den ! hehe.. Har sendt deg mail :)

    SvarSlett