19. des. 2010

Snurre resultat

        da har jeg fått øvd meg litt iallefall :)
vi fant ut vi skulle dra i pepperkakebyen en tur så ble litt lite hobbytid i dag ..
Men jeg har hatt en fiiin dag i dag :)
Og når jeg er ferdig med bloggingen skal vi se film og kose oss :)



rundt og rundt.. og undt
Her snurret jeg dobbelt da.. hehe :) Skulle ikke hatt den nede så stor men men ..


 Hehe..har ingen kommentar !!




Denne ble bra ! men jeg må kjøpe ny avbitertang (kjøpte i dag :) ) 
får ikke bitt av så tett som jeg vil. 
stygt med litt wire som stikker ut. 


 var ikke disse fine ? :)  har en ide oppi toppen som jeg gleder meg til å få lagd !!
Også en ny avbitertang som passer bra til å bite litt tettere til perlene. 

Jeg har veldig lyst på en slik som 
hun i videoen her bruker : 

noen som vet hvor man kan få tak i 
en slik ?  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar