12. des. 2010

Nå er jeg spent !

Jeg skal stå på stand på øyrane torg i dag !  :D 
Det blir masse bra å finne på julemessen deres i år !  
Er åpent fra 14-19 Kom kom ! 

Jeg gleder meg iallefall masse ! 
Så skal min gode venn Elisabeth være med ! :) Hun er så snill !   <3 
Så jeg er veldig spent . Får jeg solgt noe ? Hehe.. 

Lurer fælt på hvordan de andre smykke standene ser ut også!   

Jeg har holdere til øredobber , men fikk ikke bystene i tide dessverre.. 


Nei , jeg får ta å hive i meg en stooOoor kopp kaffi    og gjøre meg klar :) 

Jeg fikk laget noen søte poser også :) 

Blogges senere !  

2 kommentarer:

  1. Du har masse fint og så nydelige poser du lager.Lager du esker også?

    SvarSlett
  2. Tusen takk for det ebba ! :)
    nei har ikke laget esker enda..
    men kanskje en gang i framtiden ? =)

    SvarSlett