13. apr. 2011

Hurra for meg :D

I dag har jeg bursdag..  =o)  
Fikk pakke på sengen og pannekaker til frokost av min kjære <3
Så dro vi ut til mamma og pappa og spiste god middag der med mormor , morfar og broren min :) 
Også fikk jeg masse fine gaver :D  Hurra .. Fikk nytt kamera , <3 canon ixus 300 HS   <3  
SKO  ( eeeeeeeeeeeeelsker sko ) , klær og pengiser som er øremerket perler ;) 

Så en absolutt flottdag :)   Og ja.. vært en nydelig dag her i Bergen , full sol hele dagen.. deilig !!! 

Bestemte meg for å beholde smykket jeg lagde her forleden , det gikk jeg med i dag : 


 Se så fint smykke da ;) 
Bursdagsjenten 


 Ååååh som jeg elsket disse skoene..!    gleder meg til det blir fint nok vær til å gå med disse..!    <3
 Og små mokkiser er ett must!   Absolutt
Søt sommerkjole :)  Kjempe søt på..   

Kjempe flott kamera som jeg har siklet på 
i en god stund nå..! 
Ble super glad for det ! Utrolig hvor gode kompakt 
kameraene kan bli nå synes jeg. denne har HS , HD filming , og 
f/2.0 objektiv som tar super gode bilder i dårlige lysforhold . 
Pluss en stooor 3 tommer flott skjerm.. 
<3 

Håper alle har hatt en fin dag ! 

Klem Cathrine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar