29. nov. 2010

I dag er fargen : BLÅ!

    Selv om den i hjemmet nå er rødt!  Det er jo første søndag i advent i dag og da skal julepynten opp :D 
Så nå er det så koselig her med røde gardiner , duker , røde lys , masse nisser og noen bukker. :) Koslig ! 

Har vært skikkelig syk i helgen , men fikk laget ett par smykker  .. 

Her kommer litt bilder  : 

 Sett i blått , hvitt og grått 
Pris for hele settet  : 450,-
Pris kun for Øredobbene : 120,-
Pris kun for Armbåndet:   150,-
Pris kun for Halskjedet : 300,-
Dette settet tok meg en liten evighet å lage. Hver perle er på en pinne så det var en skikkelig
tålmodighets test for min del. 
Men det var verdt det syns jeg  , det så bra ut 
og jeg blir ikke veldig lei meg om ingen vil ha dette 
og jeg "må" beholde det selv ;) 
Hehe .. 
 Hehe. Var ikke meningen å lage ett ansikt , såg det når jeg tok det inn på dataen :-O
 Øredobber i blått og hvitt : 120,-
 Armbånd med masse forskjellige perler i blått og blanke krystaller. 
Her er det også to Swarovski hjerter i blått :) 
Pris : 300,-

 Øredobber med limegrønne perler. ( skal sette på ørekroker senere ) 
Pris: 120,-

Hva synes dere ? 

Er det jul i deres hjem nå? 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar