20. mai 2011

snaaaart helg

Huff , jeg lærer aldri jeg !   Var å ga blod i går og da skal man jo helst ta det litt med ro etterpå.
men vi får besøk i dag og jeg ville få ryddet litt ekstra i går. Så da var jeg høyt og lavt og boff. der var energien borte og kvalme og svimmelhet på plass.  Skjer hver gang , men aliavel så lærer jeg aldri ! hehe..    er fin i dag da heldigvis :)

jeg skal på jobb fra 4 også stenge og når jeg kommer hjem så har vi fått besøk!
lillesøsteren og broren til sambo kommer hit !  Første gang de kommer hit til oss ! :)     det blir kjekt !
broren skal møte en jente her også da , men lillesøsteren skal få en skikkelig tur rundt i bergen :)  Vi må iallefall innom vil vite senteret , akvariet , bryggen , kanskje gamlebergen , og ulriken om det er greit vær ( opphold )

Så dette blir en fin fin helg tenker jeg !!  Gleder meg !! :)

Håper alle koser seg i helgen som snart begynner :)

For de som vil lese mer om blodgiving :https://www.giblod.no/forside.asp?level=7348 
Legene i dag er dyktige , men har enda ikke klart å produsere blod. Så at noen gir litt av sitt blod noen ganger i året er livsviktig !    Det tar kun ca 15 min og så har du gjort en god gjerning =)  
Tenk om du eller en du er glad i skulle trenge blod en gang , og det ikke var nok blod fordi det var mange som ikke "gadd" .....


Klemmer

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar